Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2015 21:09 - Днес бях нападнат и ударен от група непълнолетни цигани
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 11121 Коментари: 5 Гласове:
26

Последна промяна: 30.07.2015 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Произшествието стана между 17:00 и 17:30 часа на централната алея в Западен парк, София. Групичката беше от 7-8 момчета и 3 момичета, на видима възраст под 15 години. Поводът беше, че им се развиках да не замерят с камъни българин с умствена изостаналост, на видима възраст около 40 години. Единственото нещо, което им извиках беше няколкократно "Ей-ей-ей...". Те престанаха да замерят човека, но след по-малко от минута се разминаха с две по-големи циганчета, които на техния си език ги насъскаха да ми потърсят сметка, че съм се опитал да им попреча на "удоволствието". Тогава циганетата придобиха смелост и се обърнаха към мен със злобна агресия. След секунди един от тях ме удари в лицето, в левия край на устата. Млад българин с колело е видял сцената и им се развика, при което те отстъпиха и продължиха напред по алеята. Аз останах да си събирам падналите очила и мобилния апарат. Докато говорех с момчето, което ми се притече на помощ, около минута след удара над мен, същата група цигани нападнаха друг българин, който си седеше на пейка на алеята. Мъжът им оказа съпротива, а и момчето, което ми помогна на мен, захвърли колелото и раницата си и хукна да му помага и на него. В последствие се оказа, че повода да го нападнат е бил, че им е направил забележка, за изхвърлен фас.
Тогава се обадих на 112 и сравнително бързо дойдоха двама конни полицаи, Циганската група се беше отклонила от централната алея, но полицаите успяха да задържат по-голамата част от тях, някои бяха избягали. Отидохме при тях, но единственото което се случи е да им запишат имената и да ги предупредят. След това ги пуснаха.
Толкова. Утре може да нападнат някой друг и пак нищо няма да им се случи.

image

За последните ДВЕ години това е третата абсолютно непредизвикана от мен атака на цигънски групи срещу мен. До сега се разминаваше само с устни атаки/обиди - "Българите на сапун." и "Да го .....".
Не очаквах да бъда ударен и за това реших да не бъда пръв. Но безнаказаноста на този етнос ги мотивира да ескалират агресията си.

Реших да разкажа тази стория, в случай, че някой ден ми си случи "инцидент".

Не съм тежко пострадал, нито наранен. Раната е в душата и в безсилието, в страната на организираната престъпност.

Нямам расистки и анти-цигански възглед, но със сигурност имам предел на търпението.

Георги Котев



Гласувай:
26



1. 1997 - Разбирам и съчувствам
30.07.2015 23:12
и аз ходя по тази алея
цитирай
2. kenchev - цигани
31.07.2015 02:29
крадат,бият, гроят, миришат... взимат ни помощите, лъжат мажат, в градския бе билет, пред полицая - пак гратис. Най голямата напаст са те!
цитирай
3. debeloto - значи аз ако пребия някой "...
31.07.2015 10:20
значи аз ако пребия някой "брикет" на улицата и ме хванат "протестиращите с фуражки", сигурен съм, че няма да ми направят забележка и да ме пуснат да си ходя, а ще ми разкатаят фамилията. за съжаление и аз ходя по тая алея в Западния, обаче не знам каква ще ми е реакцията спрямо подобни хора.
цитирай
4. vencivaleri1951 - Здравей
31.07.2015 21:27
Това което ще напиша не изглежда добре, но е вярно и пробвано.
"Лозенец" не е това което беше. На мястото на НДК беше Топливо, а на мястото на Правителствена болница и посолството на янките тухларната. Поради тази причина имаше няколко махали на каруцари и хамали-в по голямата част цигани. Децата на тези господа обикновено ходеха на тумби и макар да се различаваха доста от днешната измет не бе препоръчително да се срещнеш с тях когато имат значително числено превъзходство. Съветите които ще дам са изстрадани.
-Не ходи сам в места където има цигани
-Ако имаш в съседство циганска махала сменявай жилището
-Видиш ли група мангали опитай се да ги заобиколиш или избягаш
-Ако срещата Ви е неминуема и видиш ли най-малък дори интерес към персоната ти удряй пръв и по възможност удряй лидера./той винаги личи/ Удряй и не мисли за вина. По добре виновен отколкото осакатен или мъртъв.

Допълнение

Не говори по възможност с цигани, освен ако служебните ти задължения не го изискват. Разбира се ако циганин е силно застрашен помагаш, но после го подминаваш. Вадил съм чаве от водата , но пресекох всякакви опити на баща му да ми изказва благодарности и проче
-Не работи с циганин
-Не купувай от циганин
Игнорираш ги по всички допирни точки ако ти е възможно.
-
цитирай
5. born - САМБО - самозащита без оръжие. Това ...
31.07.2015 21:46
САМБО - самозащита без оръжие. Това е бъдещето на нециганите.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832677
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031