Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2015 11:29 - В Москва ще строят музей на ядрената зима
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2455 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Става въпрос за павилион в най-големият в Русия изложбен комплекс ВДНХ (Выставка достижений народного хозяйства - Изложба на постиженията на народното стопанство, създаден по времето на СССР, но продължаващ да бъде водеща туристическа атракция в Москва), по поръчка и за сметка на държавната корпорация Росатом. Павилионите там са практически със статут на музей, за даден стопански отрасъл или регион.
Московските власти провеждат специален конкурс, който е навлязъл във финална фаза. Детайли за развитието на конкурса можете да научите от сайта на Комитета по архитектура и градоустройство на Москва:

Международный архитектурный конкурс на разработку концепции павильона Атомной Энергии на ВДНХ Няма да ви занимавам с детайлите около конкурса, а по-долу ще дам и линк към сайта на Росатом, детайлите около съревнованието и изображения на някои от архитектурните предложения.
Това, което ще ви предложа е моят фаворит (линк към оригинала ТУК):

image

Така ще изглежда павилионът до и по време на подготовката към ядрената зима. Атомът и ядрото са още цели, неразцепени, за да се извлече смъртоносната им енергий. Макар и облачно, но все пак слънцето си пробива път до земята. Живота продължава.

image

След настъпването на ядрената зима - така ще изглежда павилионът. Ако е останал някой да го види де? От слънцето няма и помен. Сградата на павилиона изобразява тюхкаща се глава (не е ясно дали на "политик" или учЕн?), която си говори сама: "Защо ни трябваше да го цепим ... атомът?" Във въздуха летят огнени фенери, най-вероятно носещи отчаяни послания за спасение, неизвестно от кого и от къде. Някои земляни си стягат багажа за подземен живот. Ядрената зима безвъзвратно е настъпила

Как ви харесва?

Ето и обещания линк към Росатом-ския поглед към конкурса:

rosatomarchcontest2015.ru

Аз не съм нито русофил, нито русофоб. Живял съм и съм учил в Москва почти пълни 6 години и многократно съм посещавал ВДНХ. Аз съм само антиядрен и против настъпването на ядрената зима. По просто няма как да го обясня.

Георги Котев



Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9837166
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031