Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2015 10:49 - Как ще стана милионер?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3588 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 18.03.2015 10:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди два дни (на 16/03/2015г.) бях поканен от офицер от Главна Дирекция "Национална полиция" да дам показания по сигнал срещу ядрената мафия. Първоначалният ми инстинкт на законо-прилежен гражданин ме подтикна да се съглася, но след няколко часово задълбочено анализиране и преценяване реших, за първи път през живота си, да ОТКАЖА. 

image

Ето съдържанието на писмото, което му изпратих преди броени минути по електронната поща: 


Уважаеми г-н Пашов!


Във връзка с призоваването ми за даване на показания по сигнал, подаден от г-н Петър Пенчев Троянски, по повод корупционно-грабителска схема, маскирана под прикритието на поредно "удължаване" на експлоатационния ресурс на блокове 5 и 6, в АЕЦ "Козлодуй", на стойност много стотици милиони евра (над един милиард лева) заявявам следното - ОТКАЗВАМ да се явя пред оторизиран представител на Главна дирекция "Национална полиция", а също така и пред какъвто и да е друг представител на държавна институция в Република България.

МОТИВИ!

Занимавам се с разследване и разобличаване на престъпленията на ядрената мафия вече повече от осем години (от февруари 2007-ма г.) и до ден днешен. За цялото това време никога и по никакъв повод не съм отказвал съдействие и сътрудничество с всякакви регионални и национални институции и оторизирани органи. Като се започне от средата на 2007-ма г. с Национална служба сигурност (НСС), вляла се в началото на 2008-ма г. в ДАНС, прокуратурата и следствието на област Враца, Апелативен съд гр. София, Върховна касационна прокуратура, административни съдилища, министерство на енергетиката и т.н. През цялото това време и от всички тези институции (към тях може спокойно да прибавим и болшинството национални медии) и организации не съм получил АБ-СО-ЛЮТ-НО НИ-КАК-ВА подкрепа и съдействие. НИ-КАК-ВА!!! Ако тази подкрепа и съдействие биха могли да се измерват в пари то аз не съм получил нито една стотинка, нито под каквато и да е друга форма.

Точно обратно е отношението на всички тези институции и органи към ядрената мафия. За прикриване и заличаване на следите на нейните престъпления държавата си позволява ощетяване на данъкоплатците в размери на милиони левове. В подкрепа на това свое твърдение приложено ви изпращам официално писмо от Дирекция "Приемна", към МС на РБ, датирано от януари 2011-та г. (Конструкцията на писмото е класическо доказателство за методите на държавната администрация да затруднява борбата с голямата престъпност и корупция. Въпросното писмо ми беше изпратено в отговор на мой сигнал до МС и лично премиера Бойко Борисов, за изчезнали ТРИ тона ядрено гориво от територията на АЕЦ "Козлодуй", още през септември 2008-ма г., но както виждате, вместо пряк отговор на моя сигнал ми се препраща писмо до г-н Пенчев (същият Троянски), без самият той да има нищо общо с подаването и съдържанието на сигнала ми.) Структурата и съдържанието на въпросното писмо е под всякаква критика, НО то има едно незаменимо достойнство. То се намира на последната 4-та страница, където аз и тогавашния граждански комитет в моя защите (той отдавна не съществува) сме обвинени за изхарчването на повече от 2 милиона лева бюжетни средства за "... изграждания положителен образ на българската ядрена енерегитка ...", казано по-просто - за да се опровергават неопровержимите ми доказателства за безпрецедентната и и безгранична престъпна дейност. На практика, обаче, тези и още много милиони дадени на ядрената мафия и гравитиращите около ния институции и медии не оправдават своето "усвояване". Ядрената мафия е неспособна да прикрие своите престъпления, защото те са нескриваеми. Това, обаче, до ден днешен, не и пречи да прадължава да краде от джоба на своите жертви - българските данъкоплатци, за да се "бори" с разобличенията ми, а самият мен обрича на гладна смърт, защото ако работя и плащам данъци ще стана съучастник на престъпленията и. Имайки предвид, че горното писмо е датирано през януари 2011-та г. може обосновано да се предположи, че към днешна дата сумата по "неутрализирането" ми е набъбнала на много над 5 милиона лева. Защото "имиджовия" паричен поток от бюджета към ядрената мафия не е спирал нито за секунда.
Как при такъв "справедлив и равнопоставен" подход от страна на всички български институции даден гражданин да има желание и воля да им сътрудничи и съдейства? КАК?

И накрая само един много кратък пример, свързан със сигнала на г-н Троянски, по схемата за "удължаване" живота на блокове 5 и 6. На 22-ри януари 2015-та г., на заседание на постоянната парламентарна Комисия по енергетика в 43-тото НС, министърът на енергетиката г-жа Теменужка Петкова, на депутатски въпрос (от офицера от Държавна сигурност Таско Ерменков) заявява (два пъти), че 190 000 000 (сто и деветдесет милиона) лева, по въпросната схема вече са "усвоени"!!!! (Оригинала от стенограмата можете да видите Народно събрание на Република България - Парламентарни комисии, а приложено ви изпращам само копие от ключовия пасаж.)

 

 

 

 

 

 

 

Народно събрание на Република България - Парламентарни комисии

1. Отговори на актуални въпроси, отправени от членовете на Комисията по енергетика към министъра на енергетиката, по чл. 27 от Правилника за организацията и дейността на Народното събрание. 2.

 
   

View on www.parliament.bg

Preview by Yahoo

 
   

 

             

 

Както ви казах и вчера по телефона, ако аз бях гражданин на съседна Румъния вече щях да съм горд собственик на цели 4 милиона лева, а не да нямам и 4 лева, за да дойда до вашата кантора, ако допуснем, че това усилие си струваше. И това е само по тази престъпна схема. На практика съм разкрил престъпления за милиарди, но ... за съжаление, за сега, съм се родил малко по на юг от Румъния.

Всички минали и настоящи разкрития за престъпления на ядрената и политико-енергийна мафия редовно публикувам на блога си "Ядрена престъпност", с уеб-адрес Ядрена престъпност - В този блог ще се опитвам перидично да продължавам да публикувам поредните доказателства от р....

 

 

image

 

 

 

 

 

Ядрена престъпност - В този блог ще се опитвам пери...

Ядрена престъпност - В този блог ще се опитвам перидично да продължавам да публикувам поредните доказателства от разкритата от мен престъпна кору...

 

View on gikotev.blog.bg

Preview by Yahoo

 

 

               

 Би било добре да запознаете с настоящето писмо и прокурора, който ви е възложил въпросното разследване. Настоящето писмо ще бъде качено на блога ми, защото борбата ми срещу ядрената мафия носи прозрачен характер.

С уважение!
...............................................................................

Ето и нещата, които приложих към писмото:

image

image

image

image

За по-добър прочит кликайте с мишката върху съответните снимки/страници.

image

Въобще не е сигурно, че организираната престъпност, владееща територията България ще отпусне средства на разобличителя си, но ... човек никога не знае?

Георги Котев


Тагове:   ГДНП,   Главна дирекция,


Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9892919
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930