Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2015 11:09 - АЕЦ "Козлодуй" вече се управлява по ... звездите!!!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1883 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За 40 годишната история на предприятието последния брой на периодичното му печатно издание "Първа атомна" публикува годишет хороскоп, за са е "ориентира" персонала, а може би и не само той, какво ги чака през новата 2015-та г. Независимо, че вече е началото на февруари може би все още не е късно да си видите ядрената прогноза, за да не се чудите после, ако по някое време на годината, ви спре тока?

image

20 страничния брой на брошурата "Първа атомна" , във формат PDF, можете да разгледате от ТУК. Първият в историята на АЕЦ-а хороскоп (ако искате да се убедите, че това е така можете да разгледате всички публикувани издания от 2002-ра г. до днес, от ТУК) ще откриете на страница 18. Но както винаги, за вас, аз го заснех и сега ви го показвам 1:1 (за по-добро прочитане, кликнете с мишката върху него):

image

Няма да ви занимавам с всички 12 "прогнози". Но две от тях не мога да пропусна! Това е моята зодия Телец и тази на директора Дим. Анг - Стрелец. Наложи се нарочно да търся рожденната му дата (14-ти декември), а после да видя на коя зодия съответства, защото аз съм пълен профан в тази област.
Ето какво послание ми отправя ядрената мафия за новата година:

ТЕЛЕЦ Имате нужда да презаредите батериите. За да получите нов заряд енергия, трябва да промените отношението си към живота и да преработите дългосрочните си планове. Почивката не е загуба на време, тя ще ви направи още по-ефективни.
Разбрах! Искат да ми кажат, да спра да се занимавам с разследване на престъпленията им? Това е основното ми, денонощно занимание, през последните 8 години (началото беше през февруари 2007-ма г.). А като гледам и мълнията между рогата на теленцето (горе, на картинката) това послание не ми се струва толкова зобронамерено, а по-скоро заплашително? Препоръчват ми "почивка"!!! Каква почивка бе, мафия??? Сигурно ще ми и зпратите и карта за Бахамските острови? Та нали заради вас вече 5 години съм без пукната стотинка доход? Как си ги пресдставяте тези работи?
Никаква почивка! Продължавам да ви наблюдавам под лупа!

А сега за шефчето:

СТРЕЛЕЦ Благоприятна в професионално отношение година. успявате да трансформирате напрежението в целеустременост и реални действия. Ако проявявате добро отношение и гъвкавост, ще гарантирате успеха на всичко, започнато през 2015 г.
ДУ-ПЕ-ЛИЗ-ЦИ! Кратко и ясно. Нямам какво друго да добавя.

Ако искате си вижте и вашите зодии и имайте предвид, че, ако експеримента с хороскопа не сработи (каквото и да означава това, за ядрената мафия) догодина АЕЦ-а ще наеме врачка, да им хръля боб.

А ако стигнете и до последната страница (задната корица) на същото издание ще се убедите, че старшията в редакционния екип, съставил "прогнозите" носи култовото име Димитър ЛЪ-ЖОВ. Освен ако не е печатна грешка и истинската му фамилия да е ЛИ-ЖОВ? Е, както и да е. Вие сами си решавате дали да вярване или не на човек с такава фамилия.

Георги Котев



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9875039
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930