Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2014 09:17 - Как се оказах герой от прословутия тефтер на Филип Златанов?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2875 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 22.11.2014 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Най-накрая се случи! Публикуваха по-голяма част от вече "откраднатите" тефтери на вече бившия шеф на комисията за конфликт на интереси Филип Златанов. Така се случи и неизбежното - да срещна и своето име в него.

image

От трите твърдения по мой адрес само едно и половина са вярни, а останалите - пълна лъжа.

1-во наистина подадох сигнал срещу ЧЕП (член на евро-парламента) Владимир Уручев (ГЕРБ), за това че бидейки ЧЕП едновременно беше и член на Съвета на директорите на АЕЦ "Козлодуй", и в същото време беше и член на Управителния съвет на Държавно предприятие "Радиоактивни отпадъци", и двете 100% държавна собственост. По този повод съм писал десетки статии в този блог и всеки може да ги провери.

2-ро наистина съм бивш работник на АЕЦ-а (до септември 2008-ма г.), но не знаех, че продължавам да бъда такъв и към момента, в който Златанов е писал това. Ако последното е вярно то би следвало заплатите там да ми се трупат и един ден да ми се възстановят??? Ходил съм в офиса на Златанов на посочената дата за да се поинтересувам, защо се бави половин година движението на сигнала срещу ЧЕП-а.

3-то няма как да съм заплашвал, защото просто нямам такава възможност, а още повече от кръга на Гамизов!!! За последен път показах истината за отношенията ми с лицето Гамизов в материала
 Стефан Гамизов е преминал на дрога от теменужки?.
Той беше публикуван дни преди горната страница от тефтера да стане публично достояние.

На този етап това е всичко, което мога да кажа по повад на писанията Златанов-и. По хода на развитието на сапунката ще продължавам да ви информирам своевременно.

Благодаря на всички приятели, които ми изпратиха
статията във вестник ГЛАСОВЕ, където бяха публикувани страниците от тефтера!!!

Георги Котев


 



Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9835626
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031