Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2013 10:28 - Шефа на енергийната комисия в НС брани ядрената мафия. (БНР - Хоризонт)
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2020 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера (30/06/2013), в предаването „Неделя 150”, водещата г-жа Лили Маринкова беше поканила за събеседници първо заместник председателя на комисията по енергетика към НС и депутат от БСП Явор Куюмджиев, а след него и председателя на същата комисия и депутат от ДПС Рамадан Аталай. Между двата разговора госпожа Маринкова ми се обади по телефона и ме попита дали ще се съглася да взема отношение по въпроса с драстичното поскъпване на ядреното гориво в АЕЦ „Козлодуй”, с над 500%, за последните 6 години. Аз приех и така бях подключен към втория разговор, с г-н Аталай. Едва по-късно разбрах че е имало преди това разговор с г-н Куюмджиев, в който той твърди, че АЕЦ-а имал перфектен договор за доставка на ядрено гориво от 2006-та година. Договорът ни защитавал от поскъпването и още ред глупости. Истината е, че договора е от 2002-ра година, а след това вие сами си преценявайте доколко може да му се вярва на всяко следващо твърдение.

Явор Куюмджиев, депутат от БСП и заместник–председател на парламентарната комисия по енергетика.

Предполагам, че нелепите твърдения на г-н Куюмджиев са станали повод г-жа Маринкова да ме потърси, а също така и самата тя да се убеди, дали ще защитя по безспорен начин разкритията си, за движението на цените на ядреното гориво в Козлодуй.

Председателят на енергийната комисия в Народното събрание Рамадан Аталай.

Когато във втората половина на разговора г-н Аталай чува моето име и разбира, че ще бъда включен в разговора реагира първосигнално, заявявайки че бърза за симпозиум, но благодарение на настояването на г-жа Маринкова се принуждава да ме изслуша. Следват нелепи оправдания и даже опит за заплаха към мен, за търсене на отговорност за укриване на документи, НО и почти принудено поемане на ангажимент, за скорошно мое изслушване в енергийната комисия на НС.

Не съм голям оптимист, но важното е, че ръкавицата е хвърлена.

Специални благодарности на г-жа Лили Маринкова, за своевременната и решителна инициатива!

Г. К.





Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832392
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031