Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 09:41 - Втрещяващ пример за „мирно използване” на ядрената енергия.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 16543 Коментари: 27 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На 14 септември 1954 година, в бившият Съветски съюз е било проведено голямо военно учение, което е включвало и взрив на ядрена бомба. Облъчени са минимум 45 000 (четирдесет и пет хиляди) военнослужещи и 10 000 (десет хиляди) цивилни.

По-долу Ви предлагам три източника, разказващи за това умопобъркващо събитие, но преди това да Ви напомня, че точно 80 (осемдесет) дни преди това, на 27 юни 1954 г., пак в СССР е пусната в експлоатация първата в света АЕЦ, край град Обнинск, Калужка област.

„Чувам гласове” от страна на ядрената мафия, че между двете събития няма никаква връзка. Но дали това е така? Досегашните ми излседвания на т. нар. „Атомен проект на СССР” показват неразделната връзка между военната и „мирната” части. На практика между тях няма разлика. Но за това по-подробно ще разкажа в бъдеще.

А сега ето и свидетелствата за безчинствата на комуноидите:


55 лет назад Жуков проверил ядерное оружие на людях (видео 9:09 мин., на руски език)

Правда полигона смерти (статия във в-к “Московски комсомолец”, на руски)

Преступления Жукова Испытания ядерной бомбы1-3 (видео 13:49 мин., на руски)

Преступления Жукова Испытания ядерной бомбы2-3 (видео 15:00 мин., на руски)

Преступления Жукова Испытания ядерной бомбы3-3 (видео 13:15 мин., на руски)

А след това Вие ако искате се замислете. Дали руските подлоги на наша територия ще се спрат пред нещо, което да им попречи да сторят същото и с нас?

Г. К.





Гласувай:
9



1. uff - Една идейка
18.10.2011 10:44
Защо не предложиш някакъв проектозакон за ядреното гориво?
..................

Сега учудва ли те, защо са толкова хладнокръвни за подмяната?
цитирай
2. mitjo - http://tsenov. bul. net/stati...
18.10.2011 12:18
http://tsenov.bul.net/statii/st_after_11_sep.html
Властта е първопричината за човешката агония и тия бемозъчни нищожества, устремени към нея, когато се гледат в огледалото, вместо да се самозалъгват и самозадоволяват, по-добре да си отворят очите и видят вмирисаните си от чуждата кръв физиономии, вместо добре отглежданите си гримирани фасони.
цитирай
3. uff - Гледах ти интервюто при Ифандиев
18.10.2011 21:22
Смяташ ли наистина, че новите касети са увеличили изхвърлянето на "смрадливи" газове?
цитирай
4. gikotev - Re: Гледах ти интервюто при Ифандиев
18.10.2011 21:27
Да, при последният инцидент от 26-ти април, тази година, разхерметизираната касета, за която от централата крият, е изхвърлила повече "смрадливи" газове, отколкото ако се беше разхерметизирала касета с не рециклирано гориво.
цитирай
5. uff - Да, при последният инцидент от 2...
18.10.2011 21:37
gikotev написа:
Да, при последният инцидент от 26-ти април, тази година, разхерметизираната касета, за която от централата крият, е изхвърлила повече "смрадливи" газове, отколкото ако се беше разхерметизирала касета с не рециклирано гориво.


Маняната не може ли да зацепи от това, че си прав?
Даже Боко требе да стопли.
цитирай
6. gikotev - Re: Да, при последният инцидент от 2...
18.10.2011 21:53
Не знам кой е Маняната, но знам, че никой не иска да зацепи. А Боко още повече. Не съм сигурен дали въобще разбират за какво става дума.
цитирай
7. mitjo - http://en. wikipedia. org/wik...
18.10.2011 22:41
http://en.wikipedia.org/wiki/Nuclear_testing#Nuclear_testing_by_country
цитирай
8. mitjo - http://www. absoluteastronomy. ...
18.10.2011 23:02
http://www.absoluteastronomy.com/topics/Nuclear_testing
Къде ли заселват спечелилите зелена карта или разните там потоци от емигранти например в Австралия и как ли тези опити се отразяват на климата и околната среда?! После седнали да будалкат за глобално затопляне и бла-бла. А хората се чудят как да живеят природосъобразно. Нека си се бъхтят да пазят природата като изхвърлят боклуците разделно при липса на завод за рециклиране на отпадъци това е повече от смешно! А колко по-гротескно става на фона на ядрените експерименти?! Егаси трагикомедията! То това си е направо гениално, ако беше плод на нечие въображение, а не действителност. Нали се сещаш, че босовете сами си избират къде е най-добре да живеят.
цитирай
9. gikotev - Re: Котев, пак показваш, че разбираш само от пресмятане на активни зони
18.10.2011 23:12
Твърдението в заглавието на този коментар е на розовото влечуго, което пак се "разсмърдя" и не коментира същността на статията, а само моят коментар, по повод твърдението ми за изхвърленият радиоактивен газ на 26-ти април, тази година. Коментарът му няма да получи право на публичност, поради няколко причини.
1. Не е изпълнил нито една поръчка. Например да предостави картограмите на горивните зареждания на 5-ти блок до 26-ти април 2011 г. и след 30-ти май с.г. Тогава елементарно лесно ще се види дали е имало разхерметизирана касета или не. До сега (повече от три години) не е показал нито едно документче в потвърждение на лъжливите си тези. Дай за да получиш, розов задник!
2. Искаше преди четири дни да ме полива с бензин в Брюксел, но черна котка му мина път, да даже на моли за прошка ;-))))
3. Лъжец е и е страхливец! Не смее да се покаже ;-))))
цитирай
10. gikotev - До Митьо
18.10.2011 23:17
Скоро възнамерявам да пусна тук видео клип, в който се проследяват ядрените (оръжейни) опити по държави, по месеци и мястото им на провеждане. Много е интересно за размисъл, макар и да не е много приятно.
цитирай
11. mitjo - Чудя се дали не е възможно да потъ...
18.10.2011 23:38
Чудя се дали не е възможно да потърсиш подкрепа от страна на преселили се роднини на потърпевшите. Сигурно по света е пълно с хора, които не могат да се върнат по родните си места. Защо не пробваш в някой международен чат да си направиш „стая” (chat room) с тема ядрената престъпност. Предполагам, че колкото по-разпространено е дадено да кажем "движение", толкова по-трудно е за контролиране и подчинение.
цитирай
12. gikotev - Re: Чудя се дали не е възможно да потъ...
18.10.2011 23:45
Ще помисля. Интересна идея!
цитирай
13. pinkpanter - Добре де, що искаш да коментирам по същество.....
18.10.2011 23:47
Няма какво да коментирам относно ядрените опити на СССР. Колкото и да ти е чудно, имам същото отношение към СССР, каквото и ти. Така че чукаш в отворена врата. Нямам какво да добавя към твоите мисли. Що се отнася до картограмите - не ми е проблем да ги постна тук, но няма да го направя. Глупаво е да твърдиш, че от тях ще стане ясно дали е имало разхерметизирана касета. Това се доказва по други начини и ти много добре знаеш какви са те. А ако не знаеш - толкова по-зле за теб. А, и да добавя - не съм искал да те поливам с бензин, а просто исках да присъствам на шоуто. Мисля, че съм си го заслужил този бонус. И всъщност се радвам, че се отказа - тъпо би било да правиш такива сеири.
цитирай
14. mitjo - Ако не се лъжа преди време ти бях с...
18.10.2011 23:57
Ако не се лъжа преди време ти бях споделил същата идея, но явно сега съм бил по-ясен или тогава си бил зает да обмисляш други планове и не си обърнал внимание. Даже докато писах предния коментар се чудех има ли смисъл да се повтарям.
цитирай
15. mitjo - "Като тръгнеш да се палиш, ...
19.10.2011 00:14
"Като тръгнеш да се палиш, викни ме да поливам с бензинец." Тая дришла кого си въобразява че лъже, Господ? Представям си грозната и мутра с нос на две педи пред фасона и чело има-няма милиметър да се чуди човек това на темето коса ли е, вежди ли са.
цитирай
16. mitjo - Да не говорим колко малоумно е да ...
19.10.2011 00:27
Да не говорим колко малоумно е да представя израза "не съм искал да те поливам с бензин, а просто исках да присъствам на шоуто" за невинен и добронамерен. Егаси безмозъчната долнопробна твар! И нито един смислен аргумет в целия коментар, само безпочвени твърдения. Изобщо може ли израз от сорта на "ако не знаеш да знаеш" да се нарече твърдение или кавото и да е освен паразит? Само малките деца говорят по този безпочвен и елементарен начин, когато лъжат и шикалкавят, и разбира се възрасните им се смеят на глупостите.
цитирай
17. uff - Вонящите казани на Козлодуй
19.10.2011 07:44
uff написа:
gikotev написа:
Да, при последният инцидент от 26-ти април, тази година, разхерметизираната касета, за която от централата крият, е изхвърлила повече "смрадливи" газове, отколкото ако се беше разхерметизирала касета с не рециклирано гориво.


Маняната не може ли да зацепи от това, че си прав?
Даже Боко требе да стопли.


Маняна Маняната е Трайчо Трайков - така му се превеждало името на испански.

Почвам да се нервя сериозно на ЯМ.
Даже тритий да изпускат повече, той пада долу в атмосферата, защото се включва във водни молекули, а не както писа един идиот тук.

Бях ти пращал сайт, в който се твърдеше, че изхвърлянията от Козлодуй са значително повече от немските и др. АЕЦ.

Време е обществото да "разбие с взлом" секретността, наложена от ЯМ, за рециклираното и изхвърлянията! Затова са нужни ТВ изявите ти! Масирано!
Повече изхвърлянията ме засягат, отколкото кражбо-рационализацията за 2 милиарда и отгоре вече.
цитирай
18. mitjo - Военните, както винаги, са тотални ...
19.10.2011 10:22
Военните, както винаги, са тотални идиоти. Какава е тази баламурщина „ядрен чадър”? Защита или заплаха? Егаси лицемерите тъпи и гнусни! Ми то някои професии са си знакови и там СЛУЖАТ само свине.
цитирай
19. mitjo - Mañana на испански оз...
19.10.2011 11:38
Mañana на испански означава утре, а не плашипотайник с лепенка на устата, на която е изписано какво да говори, а той самият си трае и сегиз тогиз страхливо препикава маркови гащета.
http://www.spanishdict.com/translate/manana
цитирай
20. uff - Mañana на испански оз...
19.10.2011 12:57
mitjo написа:
Mañana на испански означава утре, а не плашипотайник с лепенка на устата, на която е изписано какво да говори, а той самият си трае и сегиз тогиз страхливо препикава маркови гащета.
http://www.spanishdict.com/translate/manana


Маняна Маняна отговаряло на Яваш Яваш.
Както и да е. Трайчото така тушира недоволните от статуквото.
цитирай
21. mitjo - http://neverojatno. wordpress. ...
22.10.2011 14:03
http://neverojatno.wordpress.com/%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d1%82%d0%b8%d1%86%d0%b8%d1%82%d0%b5/
цитирай
22. mitjo - http://neverojatno.wordpress.com/%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d1%82%d0%b8%d1%86%d0%b8%d1%82%d0%b5/
22.10.2011 14:16
Не е ли супер яко?! ;-) Само тъпанарите могат да се самозалъгват в противните твърдения.
цитирай
23. mitjo - http://neverojatno. wordpress. ...
22.10.2011 14:30
http://neverojatno.wordpress.com/2011/10/19/%d0%b8%d0%b7-%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b2%d0%be%d1%87%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d0%b5%d0%b4%d0%bd%d0%b8-%d0%ba%d0%b0%d0%bd%d0%b4%d0%b8%d0%b4%d0%b0%d1%82-%d0%bf%d1%80%d0%b5%d0%b7%d0%b8%d0%b4%d0%b5/
Това предполагам, че се води агитация, когато не е отправено от политик към народа...
Обаче на мен ми харесва.
цитирай
24. mitjo - http://neverojatno. wordpress. ...
22.10.2011 14:42
http://neverojatno.wordpress.com/2011/10/16/%d0%bf%d0%be%d0%bb%d0%b8%d1%82%d0%b8%d1%86%d0%b8-%d1%87%d0%b5%d1%80%d0%b3%d0%b0%d1%80-%d0%b2%d0%b8-%d1%83%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%be%d0%bc%d1%8f%d0%b2%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%82%d1%8f%d1%82-%d0%b2%d0%b8/
цитирай
25. mitjo - Въпреки че ми допада, това си е чиста ...
22.10.2011 14:44
Въпреки че ми допада, това си е чиста форма на пропаганда.
цитирай
26. mitjo - Колко тъпи са хората, които вярват, ...
23.10.2011 11:18
Колко тъпи са хората, които вярват, че негласувалите нямат право да критикуват властта! Всеки в тази страна, че даже от всяка една държава, на когото животът му е повлиян от тъпаците по върха има право да ги критикува! Независимо дали плаща данъци или не, независимо дали е гласувал или не, независимо дали е на територията на страната или не, независимо дали е българин или не. След като тъпаците влияят на живота му, значи носят отговорност и тя трябва да им бъде потърсена. Все едно евреите, французите, поляците и т.н. да не държат сметка на Хитлер, защото не са гласували за него! Нека си седят по върховете и да не слизат от там, рано или късно, хората ще се научат да бъдат подли и да отмъщават без милост и тогава няма да има нищо по-разпознаваемо като заслужил боклук от един богаташ или политик, или ченге...
цитирай
27. mitjo - Политиците нямат права над живота ...
23.10.2011 13:12
Политиците нямат права над живота на негласувалите, защото те не са им ги предоставили. Нито един политик няма право да направлява живота на човек, който не го е избрал за това. Негласувалият има право да „наказва” всеки политик, който е повлиял на живота му по какъвто и да е начин, защото го е направил без изричното му съгласие. Това си е чиста проба престъпление – да влияеш на живота на хората против волята им и независимо от боря хора, които засяга, дори да е само 1 човек, пак си е престъпление.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9832556
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031