Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2011 09:34 - И тишината леее...ко се пропука.
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 21371 Коментари: 30 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вчера (28.04.2011) беше динамичен ден. Ядрената мафия имаше грижа да замита следите от лишеното от съдържание и доста закъсняло съобщение за ядреният инцидент, на 5-ти блок, на връх 25 годишнината от трагедията в Чернобил. Не е лесно да криеш престъпление за милиарди.

Ето как се разви ПР акцията на ЯМ вчера. Рано сутринта в БНР се изтъпанчват К. Д. и М. Я., щото да потрошат маса безсмислени, глупави и лъжливи приказки, но без нито едно кратко, ясно и смислено обяснение за истинските причини за инцидента. Словоблудствата на тези двамката можете да чуете тук: Костадин Димитров: Отчитането при събитието от 26 април е около 20 пъти под допустимите граници.

Приблизително около час след това аз пуснах тук истината за произшествието в статията И тишинааа...

Няколко часа по-късно БНТ пуска запис на интервю с вече добре познатият ви М. Я., където той за първи път „испуска лека пара”. Но за да не съм голословен нека се позова на сайта на националната телевизия.

 

Микроскопичен дефект в горивна касета е станал причина за изтичането на радиоактивния газ ксенон при ремонта на Пети блок на АЕЦ „Козлодуй".

Това каза днес специално за ПСН директорът по безопасност и качество на атомната централа Митко Янков. Той уточни, че в зоната на инцидента е имало 8 души, които са получили облъчване 1000 пъти по-малко от дозата при рентгенова снимка.

Информацията за инцидента е стигнала до медиите 32 часа по-кьсно, защото оценката на ситуацията в централата и вземането на адекватни мерки за овладяването й, е продьлжило едно денонощие, казаха от АЕЦ „ Козлодуй". През това време е изготвен и доклад до Агенцията за ядрено регулиране.

Инж. Митко Янков, директор „Безопасност и качество" в АЕЦ „Козлодуй": - За тази дейност законът и наредбите ни отделят едно денонощие. След изтичането на това денонощие ние вече имаме време и задача да информираме българската общественост.

Натрупването на радиоактивен ксенон и други инертни газове в херметически затворената зона на реактора е наблюдавано цяла година. Заради смяната на горивните касети при ремонта изпускането е било неизбежно.

Инж. Митко Янков, директор „Безопасност и качество" в АЕЦ „Козлодуй": - Ние просто не успяхме да ги изпуснем по-плавничко, трябваше по-плавно да ги изпуснем, но те в никакъв случай не доведоха до опасно облъчване на нашия персонал и на хората около централата.

Сега предстои всяка касета с ядрено гориво да бъде извадена от реактора и да бъде проверена нейната плътност, казаха още от централата.

Преди пет години, на 1 март 2006 година, пети блок на АЕЦ "Козлодуй" беше изключен аварийно заради проблем с една от охлаждащите помпи, пак в първи контур на реактора. И тогава за инцидента беше съобщено дни по - късно.

 

Подтвърждение на тези думи можете да видите на съпровождащото видео ТУК.

Уважаеми дами и господа, а Вие представяте ли си, след като персонажи като М. Я. се насилват да признаят за съществуването на „микроскопични дефекти” за какви всъщност цепнатини става въпрос. Другата голяма изцепка е основанието за забавянето на оповестяването на народонаселението с цели 32 (тридесет и два) часа. Де да свършваше само с това. Но ако седна сега да опровергавам всяка една тяхна лъжа ще им направя голямо удоволствие, което ще си запазя, когато ги срещна в съдебна зала.

 Г. К.





Гласувай:
6



1. uff - 1000 пъти по-малко от дозата при рентгенова снимка
29.04.2011 17:41
Тая "доза" при каква експозиция е? Месец, два... ?

А дистанцията от алвеолите на белия дроб комай няма да е много голяма за "късметлиите"?
цитирай
2. gikotev - Re: 1000 пъти по-малко от дозата при рентгенова снимка
29.04.2011 18:12
Лимита е на годишна база. Но проблема е, че на персони, като героите на настоящият постинг (М. Я. и К. Д.) не може да се вярва нито една дума, още повече, когато става дума за поети дози от персонала.
цитирай
3. mitjo - „Не се противете на злото”, което ...
30.04.2011 23:16
„Не се противете на злото”, което търси собствената си гибел."
цитирай
4. gikotev - Re: „Не се противете на злото”, което ...
30.04.2011 23:37
Не се сещам, какво точно имаш предвид, Митьо, но аз ми идва на ум друга сентенция. На руски тя звучи така: "Не противляйся злу насилием". Което ще рече: "Не се опълчвай на злото с насилие". Мен ми се чини, че точно това и правя. Злото не се побеждава със зло.
цитирай
5. mitjo - Просто цитирам Станислав Йежи Лец, ...
01.05.2011 17:00
Просто цитирам Станислав Йежи Лец, който разбирам така: злото е толкова всеобхватно, че накрая се самоунищожава, т.е. тия сами си слагат въжето на шията. Колкото до руската сентенция: да се заблуждаваш, че търсеното от теб правосъдие не е в крайна сметка наслие, което за фасон има институционална форма и се извършва от друг, а не лично ми се вижда малко изопачено, но това си е моята логика и се радвам, че твоята е друга, защото с мойта животът не е забавен. Лошото е, че според мен искаш нещо невъзможно – искаш те сами да се самонакажат, а не мисля, че Станислав Йежи Лец е имал предвид, че злото се самонаказва, а по скоро, че последствията от действията му го застигат. Ще се радвам да не изпадаш крайности – на теб самия не ти харесва едната крайност, която ти описах като противоположна на тази, която си замислил. Когато си се вторачил в крайностите винаги стигаш до абсурда. Понеже не мисля, че можеш да постигнеш нещо като настояваш тези амеби да се самобичуват, те съветвах да търсиш други начини, не общоизвестните, според мен те са отработени (нарочно са маскирани като такива) и няма да ти свършат работа, както и става иначе нямаше да стигаш до решението, което си взел. Много се зарадвах, че смяташ да четеш Фуко. Той демаскира институционалното лице на хуманитарните науки и дава много откровен поглед върху институционалната практика и пропаганда – това си е мое мнение, но явно още не си го чел, защото виждам, че още имаш малко шаблонно мислене ( извинявай за лошия израз, моето мислене също е много програмирано и аз цикля и не мога да надскоча себе си, затова, когато има време попрочитам този-онзи). Много се радвам, че все пак се раждат хора като теб и съжалявам, че сте такава извънредна рядкост.
цитирай
6. gikotev - Re: Просто цитирам Станислав Йежи Лец, ...
01.05.2011 17:32
Да, Митьо, така изглежда, че аз искам те да се самонакажат. И това, разбира се е парадокс, но аз нямам други опции, защото следвам закона. Сега ми идва на ум къде е проблема. А той е във факта, че по презумпция и законотвореца (народните представители) и изпълнителната власт по презумпция са добрите и поради тази причина те следва да са наш гарант срещу лошите. Само че, откъде следва, че те винаги и неизбежно са добрите??? В БГ през последените 66 години нито един добър човек не е стъпвал в тези институции. Но независимо от този парадокс, пак повтарям, че нямам друга опция. Не мога с груби нарушения на закона да се боря за неговото спазване. Нарочно казах "груби", защото не е съвсем да съм като момина сълза. Имам предвид, че на моменти съзнателно престъпвам нормите, но само след като предварително съм убеден, че "приятелчетата" няма да ме закачат. Най-големият пример е изнасянето на информация, под формата на документи, която по принцип не би следвало да е публична.
Иначе аз не мисля, че съм се засили към някаква крайност. Нека не се самозалъгваме и си признаем, че те са по-силната страна, що се касае до разположение на средства и слугински персонал. Аз удържам фронта вече три години, но при това разпределение на силите, колко може да издържи сам човек срещу огромна армия от урки. А моята ценностна система ми нашепва, че не е важно колко дълго ще живееш, а как ще умреш. като свободен човек или роб на мекотели. Всеки сам избира за себе си.
Благодаря ти за труда, който полагаш, за да ме подкрепяш!
цитирай
7. mitjo - Законите поддържат системата. ...
01.05.2011 17:47
Законите поддържат системата. Сляпото спазване на правилата е влизане в коловоз, който води до поробване. Не забравяй, че преди и сега за изменничество на властта, за подкопаване на влстта се налага най-строгото наказание. Излиза, че за нещо фиктивно се убива реално. Това да си здравомислещ не значи да си лош и порочен, а и опитът не се предава с поучаване – придобива се практически, иначе хората щяха да се учат от грешките на поколенията преди тях, на хората, живяли в тежки условия и т.н. Просто наистина няма наследяване на ценностна система, тя се създава в движение и всеки път наново и това, което смяташ за грешка и престъпване на закона, може да е най-доброто нещо, което си направил в живота си. Станислав Лец има и друга „мисъл” беше нещо от сорта: „Всяка снежинка в лавината пледира невинен.” Так че, ти – „съгрешилият” си много по-заслужил от всеки, спазващ статуквото и с това подпомага задълбочаването на проблема и оттам е съучастник в престъплението.
цитирай
8. mitjo - Освен това не мога да повярвам, че се ...
01.05.2011 18:28
Освен това не мога да повярвам, че се мислиш за по-слабия при положение, че логиката сочи обратното. Простата практика на влстта е разделяй и владей. Разделя хората кто ги потиска и сплашва, а в същото време лицемерничи. Няма по добър разединител от страха, а той се постига с брутално насилие, безочливост и двуличие, иначе жертвата току виж се изплъзне. Как отровните растения примамват насекомите? Оттук и моето мнение, че съмишленици можеш да намериш само в някоя независима от системата, рещу която се бориш, държава или в такава, в която хората вече няма какво да губят, ако се борят с тази система. Убеден съм, че хората, които сме на твоето мнение сме несравнимо повече от тези, които ни потискат. И съм убеден, че си много по-силен от всеки един лигльо във „властта” с мозък на растение, защото да не можеш да видиш последствията от действията си и да се подхранваш от всякаква гнъс и смрад означава точно това. Те се самозаслепяват от нищото, измислят си всевъзможни доказателства за собствената си значимост, за да не видят колко са нищожни и се чудя как им вярваш. Ти просто не си намерил още правилния път да им противодействай, хабиш се в някакви други насоки и вместо да се чудиш защо не успяваш, решаваш, че си слаб. А истината е, че си силен но бместо да изкорениш бурена го наторяваш. Той това и иска, но се прави, че му пречиш, като кокона, която подпалва страстта на юноша без грам опит в областта. Твоята кокона така те е подпалила, че си готов да умреш, за да докажеш любовта си
цитирай
9. mitjo - http://www. focus-sport. net/...
01.05.2011 18:37
http://www.focus-sport.net/?action=news&id=1148764371925
Каква добра нивина... За тях обаче добрата новина ще бъде, ти да си на негово място.
цитирай
10. gikotev - Re: Освен това не мога да повярвам, че се ...
01.05.2011 19:59
Аз казах, че съм по-слаб само по два параметъра. А именно по разполагаемост, както на средства, така и на злобни урки. Във всяко едно останало отношение не се чувствам никак слаб. Що се отнася до независимата от системата страна то аз смятам, че Иран е точно такава държава. Сега ми идва да се впусна в дълга тирада, с която да се обоснова, но ще се въздържа, за по-добри времена. Нека изхождаме от позицията, че до средата на октомври ще се случат прекалено много неща, в това число и такива, които ще предотвратят най-лошото.
Успешна нова седмица!
цитирай
11. gikotev - До talalej
01.05.2011 22:44
Всеки, който не го мързи може да отиде до блога http://talalej.blog.bg/ и да види що за мумии се опитват да ми задават свръхнелепи въпроси ;-) Ядрената мафия е силно сгащена и едвам бере душа, та се налага едни и същи нейни креатури да си правят кухи блогове и да сипят "мъдрости" тук. Ама не са познали. Да го правят на собствените си блогове!
цитирай
12. uff - Запада има ли интерес, да внедри свои технологии за рециклиране в Козлодуй?
02.05.2011 12:15
Какви са препятствията това да стане?

Русия по-напред ли е от Запада в тези технологии?
цитирай
13. gikotev - Re: Запада има ли интерес, да внедри свои технологии за рециклиране в Козлодуй?
02.05.2011 15:42
Не съм чувал, а и не ми се вярва Запада да е проявявал подобен интерес, а и не ми се струва реализируем. България е малка страна, а също така е и слаба пазарна ниша за да си струва подобна технология да се строи у нас.
Обикновено Русия е на светлинни години назад от Запада във почти всички технологии, НО в областта на обогатяването на природният Уран са с по-добра и по-евтина от запада технология. Тя е още по-евтина, когато става въпрос и за обогатяване на рециклирано ядрено гориво. И човек може и да не им повярва, ако само те се хвалеха (в блога ми има техни хвалби по този повод), но това се признава и от конкурентите им. Най-меродавното доказателство за верността на този факт е един доклад на МААЕ, който аз неколкократно съм публикувал тук. (Може да се намери в постинга с писмото до посланиците на страните членки на ЕС и САЩ, публикувано тук към краят на април 2010 г.) Това обстоятелство е и един от допълнителните фактори за извличане на още по-големи печалби от далаверата с горивото в Козлодуй.
цитирай
14. uff - Re:
02.05.2011 16:49
gikotev написа:
Не съм чувал, а и не ми се вярва Запада да е проявявал подобен интерес, а и не ми се струва реализируем. България е малка страна, а също така е и слаба пазарна ниша за да си струва подобна технология да се строи у нас...


Искаш да кажеш, че законите на Пазарната икономика изобщо не важат в областта на рециклирането на ядреното гориво в световен мащаб? Това разбира се е добре дошло за нашата ЯМ.

Темелин например са си позволили да минат на касети от друг доставчик, като своевременно избиват пари. В Чехия има ли такива, които да препятстват следващата крачка? Нима другарите от ЧЕЗ не са се куплирали с наши другари, за да се "научат на акъл"?!
цитирай
15. gikotev - Re: Re: Запада има ли интерес, да внедри свои технологии за рециклиране в Козлодуй?
02.05.2011 20:55
Не, не, не си ме разбрал правилно. Аз не съм намеквал, че законите на пазарната икономика не важат в областта на рециклираното ядрено гориво. Моята идея е, че тези закони не работят в нито една икономическа сфера, когато тя е непрозрачна и безконтролна. Ядрената енергетика в световен мащаб е такава и от там идват проблемите. Именно непрозрачността и спъва заработването на законите на пазарната икономика, от което губи целият народ, а се облагодетелстват шепа негодници.
цитирай
16. uff - Ако спрат рециклирането за ЯМ, руснаците няма да приемат отпадъците... после еколозите за депата... и пак...
02.05.2011 22:57
gikotev написа:
Не, не, не си ме разбрал правилно. Аз не съм намеквал, че законите на пазарната икономика не важат в областта на рециклираното ядрено гориво. Моята идея е, че тези закони не работят в нито една икономическа сфера, когато тя е непрозрачна и безконтролна. Ядрената енергетика в световен мащаб е такава и от там идват проблемите. Именно непрозрачността и спъва заработването на законите на пазарната икономика, от което губи целият народ, а се облагодетелстват шепа негодници.


Един вид "секретно-мутризирана икономика", вместо пазарна икономика?

Как би коментирал:
http://archiv.greenpeace.cz/temelin/eng/press_releases/20021011.html
Това да не е някакъв блъф?

ЯМ ще те обвинят, че си грийнпийсец:
http://owni.eu/2011/03/16/expose-areva-at-the-heart-of-fukushimas-explosive-reactor/
цитирай
17. gikotev - Re: Ако спрат рециклирането за ЯМ, руснаците няма да приемат отпадъците... после еколозите за депата... и пак...
02.05.2011 23:23
Този път си уцелил десятката с дефиницията "секретно-мутризирана икономика". Точно това имах предвид и този път си ме разбрал.
Що се касае до евентуалните обвинения, че съм грийнпийсец то те нямат шанс. Подсигурил съм се. На 17 септември 2010 г., в офиса на ГРИЙНПИЙС, в Брюксел, имах тричасова среща-разговор с един от авторите на материала, който си ми изпратил за ЧЕЗ (Ir. Jan Haverkamp, Greenpeace Campaign Director in the Czech Republic (English, German, Dutch, Czech), mobile: +420.603 569 243, e-mail jan.haverkamp@cz.greenpeace.org). Бях шокиран от позицията му. Не срещнах подкрепа, а нахален опит за манипулиране. Същият г-н Ян Хаверкамп следи случаят ми от самото начало (юли 2008-ма) и даже е давал поне едно интервю по този повод, още тогава, но на срещата ни се държа като съотборник на ЯМ. Да, знам, че може и да звучи еретично, но е така. Около седмица след това аз му пратих писмо, с което се отказвах от услугите им. Сега е дълго да разказвам цялата история, но ще те помоля да си запишеш този случай в тефтера и ако някой ден се срещнем да ми напомниш да ти го осветля. В цялата история е замесена и европейската зелена партия, с чийто евро-депутат се срещнах един (пак в Брюксел) ден преди срещата ми с Хаверкамп. Още не ми е ясна играта им на 100%, но се надявам някой ден и това да стане.
цитирай
18. mitjo - http://www. bcrm-bg. org/docs...
03.05.2011 01:59
http://www.bcrm-bg.org/docs/stockholm_bg.pdf
цитирай
19. mitjo - http://register. consilium. e...
03.05.2011 02:09
http://register.consilium.europa.eu/pdf/bg/09/st17/st17024.bg09.pdf
цитирай
20. uff - ЯМ, грийновете и обречените
03.05.2011 07:32
gikotev написа:
... но на срещата ни се държа като съотборник на ЯМ. Да, знам, че може и да звучи еретично, но е така. Около седмица след това аз му пратих писмо, с което се отказвах от услугите им. Сега е дълго да разказвам цялата история, но ще те помоля да си запишеш този случай в тефтера и ако някой ден се срещнем да ми напомниш да ти го осветля. В цялата история е замесена и европейската зелена партия, с чийто евро-депутат се срещнах един (пак в Брюксел) ден преди срещата ми с Хаверкамп. Още не ми е ясна играта им на 100%, но се надявам някой ден и това да стане.


Явно са гледали на теб като на изкръшкал ядрен каторжник, който е длъжен да служи, а не да пречи на рециклирането.
Вероятно нейде в демократична Русия много затворници "имат шанс" да изберат, да работят в рециклирането, вместо да гният натясно в килията, при гадините. Тогава защо да не се произвеждат повече затворници или облъчени каторжници?
За ТЯХ хем ще има електричество, хем отпадъците няма да "тровят поколенията с хиляди години".

Нищо чудно стратезите на ЯМ дори да нямат много физически допир до централите и горивата, а да са повече в средите на...

Само че отровеното "месо" и замърсен въздух при рециклирането и др. са не по-малко опасни от природоподобно депозиране. Ти как мислиш?
цитирай
21. gikotev - Re: ЯМ, грийновете и обречените
03.05.2011 09:08
;-) Мисля, че въпросът ти е риторичен.
цитирай
22. gikotev - Re: http://register. consilium. e...
03.05.2011 09:09
Митьо, ще ги прегледам, но отначало ми мирише на бла, бла ...
цитирай
23. uff - Re: Re: ЯМ, грийновете и обречените
03.05.2011 09:56
gikotev написа:
;-) Мисля, че въпросът ти е риторичен.


Те(ЯМ+грийновете) си имат Гьобелсова пропаганда.

Как мислиш без такава да те забележи затъпялата публика?! Още повече, ако "застрашаваш" консуматорските им нужди. "Ти си биоробот, който не изпълнява законите на роботиката!"
Даже никой от другите каторжници няма да се пусне от хорото на босовете.
цитирай
24. gikotev - До http://talalej.blog.bg/
03.05.2011 19:58
Съжалявам, Льоло, но не мога да пусна глупостите ти на блога си. Направил си си свой и си ги пускай там. Аз плача ли ти, че не пускаш мои коментари на своя си блог, а? Когато започна да го правя и ти ще имаш същото право, а до тогава престани да ръсиш простотии.
цитирай
25. mitjo - :) Точно бла-бла си е. Но има хора, ...
03.05.2011 20:24
:) Точно бла-бла си е. Но има хора, които си мислят, че не е, затова може би може с техните камъни потехните глави.
цитирай
26. talalej - Какъв ядрен инцидент?
03.05.2011 21:16
Много бързо сменихте тона - истината боли, нали. Особено като огладнее човек. Аз пиша на вас, не търся изяви, та да страдам от това, че коментарите ми не са на вашия блог. Нито на моя ще ги слагам, не желая да ангажирам когото и да било с вашите личностни особености и проблеми. Загуба на време е. Имам си много работа и семейство с които е ангажирано времето, мислите и емоциите ми, за да тъзся емоционална храна по блогове.
Не желая да се карам с вас, но не мисля, че и бих се разбрал с вас - вие сте мотивиран от омраза и огорчение. Честно казано в мен пораждате чувство на съжаление, още повече че малцина знаят за проблемите които сте имали в своето детсво и тежко семейно положение - предпоставки които са дали отражение на сегашното ви поведение и позиция на аутсайдер и зад фасадната стена, която сте изградили, стои една наранена, огорчена и недоотценена личност. Съвсем искрено ви казвам, че ако имаше начин с който бих могъл да ви помогна, бих го направил.
Тези и много други неща мога да ги напиша в блага си, неща които малцина знаят за вас, но това не е мъжка постъпка. Нито ви мразя, нито искам провала ви, но вие сам сте тръгнали към него.
цитирай
27. gikotev - Re: Какъв ядрен инцидент?
03.05.2011 21:48
Не че е приятно да пускам подобни коментари, като горният, но за да добиете представа за чистоплътността и методите на действие на ЯМ се налага. И понеже този страхлив анонимен твърди, че знаел нещо кой знае колко интересно за мен и небрежно ме заплашва, че щял да го публикува, ви предлагам заедно да проверим дали това е вярно. Ще му задам три въпроса от моето минало и ще го помолим да отговори. Вярността или не на отговорите ще сложи точка на спора.
1 През коя година, кой месец и къде съм работил като овчар и каква заплата съм получил за това?
2 На коя дата съм започнал службата си в армията, къде съм служил и кога съм се уволнил.
3 На коя дата и с каква оценка съм защитил дипломната си работа, в Москва. Може да назове и темата на работата ми, както и специалният въпрос към нея.
Темата на блога не е моят личен живот, понеже тази мижитурка приповдига завесата ще кажа, че съм полу-сирак и съм израсъл в заведение за деца в неравностойно положение, както се наричат сега. Тогава ги наричаха "Дом за деца и юноши". В този факт няма никаква трагедия, аз имах хубаво детство. Вие, уважаеми дами и господа, сами преценете какво цели с тези партенки този "доброжелател", който вместо да си гледа семейството изпълнява поръчки, да трови атмосферата в блога и ми организира психо атаки. Не е познал, обаче. Повече да не се надява на внимание тук, освен ако наистина отговори на поставените въпроси.
цитирай
28. mitjo - Благодарение на такива подли по...
04.05.2011 00:17
Благодарение на такива подли подмятания знаем на кого да вярваме.
цитирай
29. uff - Добре, че го пусна този.
04.05.2011 06:21
gikotev написа:
Не че е приятно да пускам подобни коментари, като горният, но за да добиете представа за чистоплътността и методите на действие на ЯМ се налага. И понеже този страхлив анонимен твърди, че знаел нещо кой знае колко интересно за мен и небрежно ме заплашва, че щял да го публикува...


Сигурен ли си, че винаги си обръщал и другата буза?
Ами ако си имал двойка в училище?

Не е честно ти така да изобличаваш, пък те да не могат да се защитят с нещинко, горкинките. Ако требе ще те провокират, само и само маскара да те докарат.
цитирай
30. uff - Re: Какъв ядрен инцидент?
04.05.2011 06:34
talalej написа:
Много бързо сменихте тона - истината боли, нали. Особено като огладнее човек. Аз пиша на вас, не търся изяви, та да страдам от това, че коментарите ми не са на вашия блог. Нито на моя ще ги слагам, не желая да ангажирам когото и да било с вашите личностни особености и проблеми. Загуба на време е. Имам си много работа и семейство с които е ангажирано времето, мислите и емоциите ми, за да тъзся емоционална храна по блогове.
Не желая да се карам с вас, но не мисля, че и бих се разбрал с вас - вие сте мотивиран от омраза и огорчение. Честно казано в мен пораждате чувство на съжаление, още повече че малцина знаят за проблемите които сте имали в своето детсво и тежко семейно положение - предпоставки които са дали отражение на сегашното ви поведение и позиция на аутсайдер и зад фасадната стена, която сте изградили, стои една наранена, огорчена и недоотценена личност. Съвсем искрено ви казвам, че ако имаше начин с който бих могъл да ви помогна, бих го направил.
Тези и много други неща мога да ги напиша в блага си, неща които малцина знаят за вас, но това не е мъжка постъпка. Нито ви мразя, нито искам провала ви, но вие сам сте тръгнали към него.


Натискаш ли се, да му палнеш клечката?
Банкет с пържолаци и пиячка ще има ли?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9836957
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031