Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2010 10:50 - Какво стана на пресконференцията?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1817 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2010 20:19


Почти никакви изненади! Казвам „почти”, защото аз все пак бях малко изненадан и затова и си отпуснах два дни, щото да осмисля случилото се. И сега ще Ви разкажа, как аз видях нещата. Присъствието на журналисти? Очаквано слабо. Отразяването? Именно в този пункт – „отразяване” и се появи моята изненада, като резултат от тази пресконференция. Но нека бъда последователен. БНР – Хоризонт, Труд, 24 часа, Дойче Веле, БТА, Money.bg и други. Присъстваха и граждани, нежурналисти, на които специално благодаря. Веднага ще отбележа, че най-подробно, детайлно и близо до истината случилото се беше отразено от Money.bg, от които после беше заимствано от множество други интернет-базирани медии. Единствената малка подробност там е, че споменатите 750 000 000 (седемстотин и петдесет милиона) лева са всъщност евро, т.е. два пъти повече. Но не смятам грешкара за умишлена. Специални благодарности на Дойче Веле и на свободният журналист Иво Инджев, а също така и на останалите медии, които по един или друг начин отразиха събитието. Но думата ми тук е не за тези, които го отразиха, за за онези, които не го сториха. И точно в това е изненадата, а може би и успехът на мероприятието. И кои са те? БНР – Хоризонт, Труд и 24 часа. Има ли изненадани? Точно същите медии, които първи ме потърсиха, след започването на гладната стачка в Брюксел и по подобаващо „достоверен” начин отразиха събитието. Тогава Диана Чепишева от Хоризонт направи Трайчо Трайков герой, който ме е търсил, но „неуспял” да ме намери, а Веселин Желев (кореспондент и на двата вестника) откровенно лъжеше читателите си. Когато, в последният ни телефонен разговор му обърнах внимание върху този факт, той ми се тросна и преди да затвори връзката заяви буквално следното: „Вестниците са отговорни единствено и само пред читателите си.” Да им имам „отговорноста” на тези т.н. вестници. Но нека сега се запознаем с още „герои” от същите медии, но на местна почва. Андрей Борисов – Хоризонт. Кристина Кирякова – Труд. Марияна Желева (Бойкова) – 24 часа. Последната се е подписала в присъственият лист с името в скобите, докато материалите си в 24 часа подписва с Желева!? Стари, тъпи селски номерца. А защо смятам „позицията” на тези медии за успех? Защото с оглушителното си мълчание, след изнесените неоспорими факти за съпричастноста на премиера Борисов и министрите Цветанов и Трайков към енергийната мафия те (медиите) показаха на чии интереси служат. На своите читатели и народа си или на организираната престъпност? Освен това откровенно „заявление” аз виждам и още един положителен ефект от тяхното, на медиите, поведение. Този път, както никога до сега, те не си позволиха да лъжат, да преиначават и да заблуждават аудиторията си. Да, за мен това е успех. Това подтвърждава, силата и необоримоста на все повече трупащите се факти относно обсъжданото в този блог уникално криминално престъпление. Ако само и една дума или изречение, изнесени както тук, така и на самата пресконференция, а също и на срещата ми с Трайков, беше невярна/о, то реакцията и поведението на същите тези медии, както и на разобличените министри би била коренно противоположна. Не ли? На края ще спомена, че на мероприятието г-н Петър Пенчев разказа и за срещата и телефонните си разговори с началника на кабинета на министър Трайков и председател на борда на директорите на АЕЦ „Козлодуй” Милена Ценова. Най-кратко резултата от тях може да се опише с цитиране на мнението на „шефка” Ценова: „Ами, кой го е карал Котев да напуска работата си в Италия?” Демек, да си беше стоял там и да не идва да ни пречи да си крадем, когато, откъдето и по колкото си искаме. Ценова: „Ние не можем да му осигурим ангажимент към ново разследване”. Из интрвюто на Трайчо Трайков, в предаването „Неделя 150”, на програма Хоризонт, от 18 юли 2010 г. "Ако има тъмни и неизяснени моменти, по такива важни теми, аз съм човека, който най-много иска да ги знае."   Г. К.


Тагове:   пресконференция,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9883639
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930