Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 13:14 - Шоуто на Трайчо Трайков II
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 1690 Коментари: 0 Гласове:
0



Спомняте ли си, от предишният постинг, от тази нова поредица, как въпросният министър на многото неща, дълго и упорито ме е търсил, за неуговорена среща, на площад „Шуман”, в центъра на Брюксел, малко след като почти насила бях изгонен от там, за да му се „разчисти” терена. Това се случи на 15 юли т.г., т.е. преди повече от един месец. От тогава и до днес той продължава упорито и неуморно да ме „търси”, но за огромно негово „съжаление” все не му се удава да ме намери. Как става това ли? Точно сега предстои да разберете.

Четири дни по-късно, в блога на известният журналист Иво Инджев се появява статия, озаглавена „Котев гладува, България пасува”. Статията завършва със следният призив: „От себе си добавям: мога да помогна на министър Трайков или на друг желаещ български политик , ако наистина иска да се свърже с гладуващия учен ( макар той никак да не се крие) чрез мейл, или по телефона.” Крако и няма до къде ясно. И от министерството на многото неща не закъсняват чак толкова дълго. Явно въпросното ведомство са фенове на него блог, в което няма нищо лошо.

Въпреки това чак на 31-ти юли!!!, събота!!! чиновник от Трайчовото министерство благоволява да се отзове на поканата на г-н Инджев и да го помоли за мои координати, за връзка. Изминали са повече от две седмици. Г-н Инджев, най-любезно и в духа на поетият ангажимент предоставя на чиновника (не му знам името и длъжноста) ноемрът на GSM апарата ми, а също така и e-mail адреса ми. Уууууааааааууууу!!!! Чак не е за вярване. За да докажа верноста на тези събития ще си позволя, с любезното разрешение на самият г-н Инджев, да публикувам тук 1:1 (едно към едно) нашата кореспонденция, по същият този повод. За правилното проследяване на логиката на кореспонденцията тя следва да се чете от долу на горе. Първото писмо е най-отдолу, а последното – най-отгоре. Ето я и самата кореспонденция, където единствено съм изтрил електронният адрес на г-н Инджев.

Тук кореспонденцията свършва.

Благодаря за поканата и доверието.

Поздрави,
Иво Инджев



-------- Оригинално писмо --------
От: Georgi Kotev
Относно: Re: Re: kontact
До: ivo indzhev
Изпратено на: Понеделник, 2010, Август 2 15:13:51 EEST



   Благодаря за предложението, г-н Инджев!

   Тъкмо се чудех как точно да го направя. А именно, имам голяма молба към Вас, а също така може да се обърна и към други журналисти, на които се доверявам, да ми съдействате в случай на покана за среща, от страна на властта. Идеята ми е, че ако бъда поканен на среща и разговор тя да се проведе в присъствието на посочени от мен журналисти. По този начин искам да се опитам да предотвратя почти сигурни техни последващи манипулации относно, какво и как се е говорело на срещата.
  За последните над две години съм имал само една единствена среща с овластено от дтржавата лице и това беше следователят от службата във Враца. Сега останалите власт имащи манипулират тази среща, защото ... е в сила следствената тайна. Т.е. никой не знае кой какво и как е говорено, а публично е само последвалото го прокурорско постановление, но без да е публично достъпна преписката по досъдебното производство.
   Надявам се че ме разбирате и да приемете поканата ми.

  Предварително благодаря. После можете да опишете срещата в блога си, от първа ръка.

-----
Georgi Kotev

--- On Mon, 8/2/10, ivo indzhev  wrote:


From: ivo indzhev
Subject: Re: Re: kontact
To: "Georgi Kotev"
Date: Monday, August 2, 2010, 2:45 PM

Здравейте!

Радвам се, че сте добре.

Ако имате нещо, което желаете да съобщите и прецените за подходящо това да стане в блога ми, аз съм насреща. Но без индикация се чувствам неудобно да Ви "подпитвам" за новини ( например в случай, че Ви се обади министъра?)
Впрочем, известно ли е, че прекратявате временно стачката. Желаете ли това да бъде съобщено?

Поздрави,
Иво инджев



-------- Оригинално писмо --------
От: Georgi Kotev
Относно: Re: kontact
До: ivo indzhev
Изпратено на: Понеделник, 2010, Август 2 12:54:38 EEST


  Здравейте, г-н Инджев!

  Чувствам се добре. В четвъртък прекратих стачката, временно, до краят на август. Сега се храня и обмислям нова тактика.

  Разбира се че нямам нищо против, това че сте дали телефона и адреса ми за връзка с екипа на министъра. Аз, между другото, подробно описвам в блога си нашето с него "разминаване" на площад Шуман. Няма начин неговите хора да не са го чели.

  Аз обмислях да Ви пиша във връзка с последният ни телефонен разговор. Тогава споменах, че и десните политически сили са на хранилката на енергийната мафия. Исках да Ви обясня, че това не е случайно изпускане а твърдо убеждение, изградено на базата на анализа на много факти. Само че се опасявах че изложението ще е дълго, а Вие нямате толкова свободно време. Така че ще го оставим за по добри времена.

 Още веднъж благодаря и пожелавам успешна нова седмица!

-----
Georgi Kotev

--- On Mon, 8/2/10, ivo indzhev  wrote:


From: ivo indzhev
Subject: kontact
To: gikotev@yahoo.com
Date: Monday, August 2, 2010, 9:25 AM

Здравейте, г-н Котев,

Надявам се да сте в добро здраве...

В събота ( в почивен ден!) ми се обадиха от името н министър Трайчо Трайков и ми поискаха ваши координати за връзка.
Позволих си да им дам телефона и мейла Ви. От разговора с Вас разбрах, че не сте проти това след като ги предизвиках в статията си.

Пожелавам Ви успех!

поздрави
Иво Инджев

Начало на кореспонденцията.

От тогава изминаха, вече, повече от две седмици. Да, да, да, знам, че се досещате какво ще кажа. А то няма как и да бъде нещо друго освен, че до сега няма никакви сигнали за интерес от министерството на многото неща за контакт със скромната ми особа и поставяне на началото на процеса на изясняване на истината около яденото гориво. Няма място за бързане. Шест годишното източване на атомната централа, респективно – на България продължава да си се експлоатира най-безпроблемно, а на ресорният министър очевадно не му пука за това. За двамата му предшественици и дума не може да става.

Да, да, да, знам, че фен-клубът на Тр. Тр. ще надигне моментално срашен вой, че видите ли сезона е отпускарски и министъра, понеже бил „човек”, също имал право на отдих. Бре, бре, бре! Ама верно ли е това? Историята говори, че нещата не стоят точно, както твърдят Тр. феновете. И за доказателство не трябва да се ходи никак далеч. Достатъчно е да се врнем към последната Коледа на лето 2009-то, когато същият този супер-министър се изстреля, като совалката Колумбия, в посока Кремъл за да рапортува на господарите си, как вървят загробащите им енергийни проекти в България. Спомняте ли си? А спомняте ли си, какви „ползи” за родината донесе тази смешна визита в Москва? Предполагам, че си спомняте – никакви!

Да, да, да, знам. Тр. феновете сега веднага ще гракнат: „Ама ти за какъв се мислиш бе, Котев, та си взел да се сравняваш с другарят Путин? Разликата межди вас е колкото от тук до Сатурн.” И почти напълно, ако не и повече от това ще бъдат прави. Основните две разлики между мен и Путин са, първо – аз съм български, а не руски гражданин и второ – аз се боря да върна на страната си откраднати от руснаци пари, докато Путин се бори да увеличи размерът на щетите. Толкова е просто. Чии интереси защитава лицето Тр. Тр. ще оставя да си отговорите сами. Практически абсолютно същото може да се каже и за цялото настоящо българско правителство. Ще напомня само, че ръководената от физкултурника Цветанов Комисия за протекция и прикриване на корупцията отказва да уважи цели четири мои сигнала, като последният вече цели четири месеца си стои със статур „необработен”!!!??? Смятам за излишно да Ви питам дали отделните министри в този кабинет имат собствени мисли и воля различни от тази на патрона им.

Целият този грозен театър си има и своята положителна страна!?

Ами да. Накратко той може да се оприличи с акт от хазартната игра покер. Или с други думи – картите са свалени на масата. Вече няма абсолютно никакво съмнение, кой каква роля играе в туй театро. Нещо повече. Така свалените карти показват еднозначно, че двете кратки гладни стачки, които проведох тук, в Брюксел, изиграха положителна роля и разкриха окончателно лицата на главните герои в този филм. Поради тази причина се налага и един много позитивен извод, че ново продължаване на гладната стачка е безсмислено. И такова продължение, в действителност, няма да има. Сега, когато министерството на многото неща е декларирало готовност за среща, разговор и „търсене на истината”, аз следва да се пазя в добро здраве и дух, щото като ме потърсят да съм в състояние да им отговоря на въпросите. Обратното би им било единствено и само от полза. Очевадно е, че те с удоволствие биха изчакали да погладувам още един месец и точно тагава да сколасат да ме потърсят. Резултатът от такава среща е предизвестен. Ето защо, окончателно заявявам, че нова гладна стачка няма да има!

Това, оооообаче, по никакъв начин не означава отказ от продължаване на борбата срещу ядрената мафия и всичките и поддръжници. Нищо подобно. По какъв начин и форма ще продължи тази борба ще разберете в следващите постинги, на този блог.

Г. К.








Тагове:   шоу,


Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9841259
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031